محمود دهقان در گفتوگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به رشد چشمگیر شاخصهای دیجیتالی در مدیریت شهری کرج، اظهار کرد: بیش از هشت میلیون مکاتبه از زمان راهاندازی سامانه کاتب ثبت شده است.
وی افزود: بیش از ۹ میلیون ارجاع اداری در این سامانه صورت گرفته که نشاندهنده پویایی و پیگیری مستمر امور است.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج بیان داشت: تنها در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۴ مهرماه، ۱۷هزار و ۷۸۷ مکاتبه جدید ثبت و ۲۵هزار و ۸۱۹ ارجاع ارسال شده است که سرعت بالای پاسخگویی را تایید میکند.
دهقان گفت: بیش از ۷هزار کاربر فعال در این سامانه مشغول به کار هستند.
وی اضافه کرد: این آمارها بیانگر تمرکز مدیریت شهری بر توسعه خدمات دیجیتال برای افزایش کارآمدی و پاسخگویی بهینه به مطالبات شهروندان است. تکیه بر آمار دقیق و قابلاندازهگیری، رویکردی نوین برای سنجش عملکرد و ارتقای کیفیت خدمات شهرداری کرج محسوب میشود.

ارسال نظر